marți, 24 august 2010

Asteptari, aspiratii..


S-a incheiat sondajul privind locul din clasament pe care Rapidul il va ocupa la finalul celor 34 de etape.
L-am prelungit pana dupa primele 5 etape, pentru a ne putea face o idee de ansamblu in privinta echipei.
Tin sa va anunt ca la vot a putut participa oricine dintre persoanele care mi-au vizitat blogul.


Rezultatul arata astfel: 
Dupa 39 de voturi, 81% dintre votanti cred ca Rapidul va termina pe podium si doar 15% cred ca vom repeta "performantele" din anii precedenti.
Sondajul va fi disponibil in continuare pentru alte detalii.

Eu i-am luat-o inainte Rapiduletzului si sper ca la final sa obtina si el aceleasi performante:



 

Multumiri EA Sports :P


Vroiam sa postez asta dupa meciul cu dinamo, dar am renuntat :D 

FzR! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate dupa verificare.