luni, 30 august 2010

Am ars "Gazul"


 Intr-un meci destul de plictisitor, rapidistii au reusit sa se impuna prin reusita lui Herea din penalty, a doua din sezonul asta. In mare parte victoria ii apartine si lui Bornescu, scotand cateva mingi grele, iar dupa prestatia asta, Coman mai are de asteptat. Raduta si Glauber au intrat si ei destul de bine, iar Sburlea mi s-a parut mai activ dar prea entuziasmat si dezordonat, la fel ca Herea la al 2-lea galben. Un plus pentru Duarte si sa zicem si Cassio. Eric & Co au vanat lovituri libere si astfel au obtinut si ei o eliminare. Capitanul mediesenilor a pus ceva probleme, dar aici s-a remarcat apararea noastra. Ca de obicei conducerea Gazului a acuzat arbitrajul (care mie unul mi s-a parit foarte bun) si tipau in gura mare ca un egal ar fi fost echitabil si Rapidul a castigat pe nedrept. Poate am avut si noi un pic de noroc, dar la cate ghinioane s-au strans de-a lungul timpului nu strica si putina sansa.

Urmeaza Cfr. O prima veste buna e ca revine Cesinha, dar vor lipsi golgeterul Herea si Sburlea, suspendati, iar in atac vor intra probabil Cassio si Raduta. Inca o veste buna pentru noi ar fi ca Traore de la Cluj este si el suspendat. Cred ca un egal ar multumi pe toata lumea cu toate ca noi ne dorim victoria.


FzR!

Un comentariu:

  1. Doar VICTORIE! Jucam acasa, stadionul va fi plin, nu trebuie sa le lasam nicio sansa. Am incredere in acest cuplu inedit Cassio-Raduta. Asistati de Cesinha si Spadacio, presimt ca vor face un meci bun! FZR!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile vor fi publicate dupa verificare.