luni, 18 aprilie 2011

RAPID = Respect, Atitudine, Pasiune, Iubire, Durere.

RAPID - Craiova 0-0
V Branesti - RAPID 0-0                  
RAPID - Timisoara 3-2


Iata rezultatele celei mai ciudate echipe din SE Europei. Te-ncurci cu nou promovate de talia Branestiului si bati o echipa neinvinsa de nimeni in 26 de etape.


N-as vrea sa mai aprofundez iarasi fiecare meci, de aceea am lasat sa treaca aceste 3 etape. Cu cele doua cluburi care se bat la retrogradare nu am facut un meci rau, doar ca, odata ce nu reusesti sa inscrii din 5-6 ocazii clare, inseamna ca ceva scartaie. Sumudica a reusit sa "unga" acel loc si astfel am administrat inca o infrangere Bragadirului, iarasi pe teren si nu pe la tribunale. Aseara s-a schimbat ceva, s-a schimbat mentalitatea si dorinta jucatorilor de a castiga, nu i-am mai vazut demult asa determinati. Ii felicit pe Pancu (care de altfel a avut un meci bun si cu Branestiul), Bozovic (care a marcat la momentul potrivit si si-a facut datoria si in aparare), Roman (care de multa vreme se zbate sa inscrie, iata ca a izbutit). Nu-mi explic greseala lui Rui Duarte de la primul gol al Timisoarei. Daca se termina egal, numai numele lui il aveam acum pe buze. In fine, a fost frumos, ma gandesc de cand n-a mai marcat Rapidul 3 goluri intr-o partida. (din turul campionatului, etapa a 16-a, RAPID - U Cluj 3-0).


Am demonstrat ca avem un lot valoros si forta necesara sa batem pe oricine, daca ar persista aceasta atmosfera, aceasta determinare pana la sfarsitul campionatului nu as avea nimic de obiectat in ciuda oricarui rezultat negativ.


Asadar, urmeaza un alt meci greu, important, pe care trebuie sa-l castigam neaparat, daca mai tragem sperante la locurile fruntase. Trebuie sa recuperam punctele pierdute cu Branesti si Craiova.




Pana atunci, numai bine si FzR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate dupa verificare.