luni, 1 noiembrie 2010

Actualizare


 Of, of, of.... Multe s-au mai intamplat de cand am lipsit. Ultima oara am spus ca sper sa ma intorc cu Rapidul in optimi si cu 3 puncte luate de la Branesti. Mi s-au indeplinit dorintele, ba mai mult, Rapidul a trecut si de Astra si acum asteptam sferturile cu oile (eram sigur ca o sa picam cu ei), iar in campionat, am luat 9 puncte din 4 meciuri. Imi pare rau de esecul cu Timisoara, dar sa trecem peste... 

Au fost, sunt si vor mai fi vesnicele probleme financiare pe care Copos le "târâie" dupa el de pe vremea lui Taher. Momentan, s-au rezolvat. Altele sunt acum problemele. Deplasarile reprezinta meciurile din ce in ce mai grele si nu din cauza adversarilor intalniti ci din cauza echipei care parca are alta fata cand nu joaca pe Giulesti.

Urmeaza Pandurii si steaua, de doua ori. Vreau o tripla victorie, perfect realizabila, la Pandurii am mici dubii ;))
Lasand gluma la o parte, dupa actualele evolutii, logic ar fi sa batem, insa fotbalul iti rezerva mereu surprize.

Pe data viitoare! ..Sper cat mai curand.

FzR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate dupa verificare.