duminică, 11 iulie 2010

"Egali" cu Ajax

Rapid a remizat ieri cu olandezii, scor 1 - 1. Din pacate meciul nu a putut fi vizionat nici online. 


Sumi a inceput partida astfel: Bornescu - Rui Duarte, M. Antonio, M. Constantin, Ezequias - Grigorie, N. Grigore, Herea, Bozovici - Spadacio, Cesinha.
Au mai jucat: C. Lazar, Sburlea, Veronezi, Raduta, Al. Coman.


Dupa ce in prima repriza cei de la Ajax au avut mai multe ocazii si au reusit sa si marcheze, Rapidul si-a revenit in a doua jumatate a meciului si a inscris prin Sburlea, reusind sa domine pe final. Rui Duarte a fost eliminat impreuna cu un olandez, la un fault mai tare a acestuia.


In repriza a doua a avut loc si un incident prin schimbul dur de replici dintre C. Lazar si Sumudica. Sumi l-a schimbat imediat pe capitan. Ulterior, antrenorul giulestean a declarat ca nu a fost ceva grav, iar Lazar si-a cerut scuze acuzand nervii acumulati pe durata cantonamentului.

"A fost un meci foarte bun, o partida in care în cea de-a doua repriza am controlat-o. Am avut si o lovitura de la 11 metri pe care nu am primit-o, dar jucatorii mei trebuie felicitati pentru ca ne-am batut de la egal la egal, chiar dacă Ajax a avut multi jucători la echipele naţionale. Au fost cinci-sase jucatori care joaca aproape meci de meci titulari la echipa, deci sunt foarte multumit.
La fel ca si in meciul cu Partizan am controlat jocul, dar nu am reusit sa marcam, dar chiar le-am pus probleme. Mai avem 15 zile pana incepem campionatul si echipa se incheaga. Nu trebuie sa uitam ca Rapid are un antrenor nou şi foarte multi jucatori care au venit în aceasta vara la echipa. Trebuie sa ma adaptez si eu, dar si jucatorii. E normal sa fim putin mai tensionati pe aceasta perioada de cantonamente", a precizat Sumudica dupa meci.

 FzR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile vor fi publicate dupa verificare.